Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Nov 2024 08:39:36 +0200

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/11674 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Kuressaare linn, Kaevu põik 5, 
Saare maakond, Saaremaa vald, Kuressaare linn, Kaevu põik 5// Nooruse tn 1, 
Saare maakond, Saaremaa vald, Kuressaare linn, Kaevu põik// 1// 5// Nooruse 
tn 1// Sirge tn 8, Saare maakond, Saaremaa vald, Kuressaare linn, Kaevu põik 
5, Saare maakond, Saaremaa vald, Kuressaare linn, Kaevu põik 5, Saare 
maakond, Saaremaa vald, Kuressaare linn, Kaevu põik// 3// 5// Nooruse tn 1, 
Saare maakond, Saaremaa vald, Kuressaare linn, Kaevu põik// 5// Kaevu tn 
31// Nooruse tn 1 (Multifunktsionaalne jalgpallihall, Vee- ja 
kanalisatsioonitorustik, Sademeveekanalisatsioon, Kinnistusisesed platsid, 
Piirdeaed, Veetorustik, Kanalisatsioonitorustik) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Lennuvälja kaitsevöönd

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27179520>  (menetlus nr: 
458076), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (ÜLLAR JÕGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister